DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 1 Sayı: 2, 1.06.2008

Yıl: 2008

Research Article

 

1. ANKETLERDE VERİ KALİTESİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ İÇİN ÖNTEST PİLOT TEST YÖNTEMLERİ

Remzi Altunışık

Sayfa : 1-17
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

2. SİGORTA HİZMETLERİNDE TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ YARATILMASI

Bilsen Bilgili , Uğur Güllülü , Sevtap Ünal , Leyla Gödekmerdan

Sayfa : 19-54
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

3. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARININ GENEL BİR DEĞERLENDİRİLMESİ

Ahmet Hamdi İslamoğlu

Sayfa : 55-61
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

4. TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ANLAMADA METAFOR KULLANIMI: POSTMODERN TÜKETİCİYİ “SİVİL İTAATSİZLİK” METAFORU İLE AÇIKLAMAK

Ömer Torlak

Sayfa : 63-76
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

5. 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ BİLDİRİ DEĞERLEME SÜRECİNDE BİLDİRİLERDE SAPTANAN HATALAR ÜZERİNE BİR DEĞERLEME

Cemal Yükselen

Sayfa : 77-97
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 1 Sayı: 2, 1.06.2008
    • Cilt: 2 Sayı: 3, 1.12.2008
    • Cilt: 2 Sayı: 4, 1.12.2009